|
|
З метою забезпечення виконання Закону України "Про
доступ до публічної інформації" у виконавчому апараті Долинської районної
ради, керуючись статтею 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в
Україні" голова Долинської районної ради підписав розпорядження від 23 травня № 59-гр "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в районнії раді", яким затвердив:
-порядок роботи із запитувачами інформації відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" у Долинській районній раді (додаток 1); -форму письмового запиту на отримання публічної інформації для фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян (додаток 2); -форму усного запиту на отримання публічної інформації для фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян (додаток 3); -системи обліку документів, які містять публічну інформацію (додаток 4); -реєстраційно-контрольну форму - журнал прийому, реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації (додаток 5). Відповідальна особа з питань запитів на інформацію, яка організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, відповідає за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналізування та надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради, а також надає консультації під час оформлення таких запитів - головний спеціаліст з питань діяльності ради, постійних комісій, депутатів сектору організаційного забезпечення виконавчого апарату районної ради Школа Олександр Миколайович. Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами – кабінет № 1.4 приміщення районної ради. Графік роботи із запитувачами інформації відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" у Долинській районній раді - Пн-Пт. з 8.00 до 17.00 год. П О С Т А Н О В А від 13 липня 2011 р. N 740 Київ "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію" |
|